neljapäev, 4. oktoober 2007

Planet terror

Õigupoolest ma ei kirjutakski sellest filmist kuna seda nii palju juba igalpool kajastatud kuid andsin kõige nimel mis mulle püha vande ,et edaspidi kirjutan üles kõik mida olen vaadanud. Astusid siis läbi Ove ja Mart ning soovisid? seda näha. Ma olin ise tegelikult kinos juba pea kuu tagasi äravaadanud. Too seanss jäi meelde juba sellepärast ,et kinos palus üks paks kiilakas mul enda põlvele istuda. Asi mis aitas kohe paremini filmilainele end alguses häälestada. Üldisekt väga tore film. Peaks kunagi nüüd aega võtma ja nii Death proofi kui Grindhouse äravaatama järjest suurelt seinal. Meeldis huumor, meeldis muusika, meeldisid ka tegelased..ei suudagi midagi paha kohe leida. Mind rõõmustas kohe alguses Machete fake trailer (mis nagu pärast selgus ei pidavatki nii fake olema ja tulebki säherdune film) Nimelt leidsin sealt seal ühe mu vana suure lemmiku Cheech Marini preesti rollist. Loodan ,et kui see film ka päriselt tehakse on ikka ta ka sees. Hinge jäi närima ainult ,et kus on siis kõik 4 lubatud fake trailerit. Ma olen siis näinud nüüd vaid Rob Zombie oma ja selle Machete aga pidi veel ju 2 olema?! Taustaks robert_rodriguez-grindhouse_(main_titles).mp3

1 kommentaar:

Trash ütles ...

"... kuid andsin kõige nimel
mis mulle püha vande ,et edaspidi kirjutan üles kõik
mida olen vaadanud."

Jumalikud sõnad.