neljapäev, 26. veebruar 2009

Society (1989)

Aega võttis aga asja sai. Jõudsime sõber Mardiga Brian Yuzna filme vaadates viimaks ta kuulsa Society'ni. Kuna ajaga napib, väsimus tikub peale ja antud filmist on mitmed blogijad juba päris pikalt pajatanud teen väikese haltuura-säästupostituse, ühinedes üldise kiidukooriga – tõesti mõnus sünge, gorene ja musta huumori rohke horror oli. Elas kord üks noormees Ameerikamaal, kõik oleks nagu ideaalses korras - koolis läheb hästi, pere on rikas, seksikas tüdruksõbergi olemas kuid ometigi närib tüüpi kahtlus ,et pinna all keeb võigas vandenõu kuhu enamus teda ümbritsevatest inimestest haaratud. Veelgi enam, poiss kahtlustab isegi kas ta pereliikmed on üldse inimesedki. Nooruki hirmud saavad kinnitust kui ühel päeval toob tuttav nohik kuulata kassetid millel salvestused ta oma perest vägagi ebatavaliste toimimgute juures. Olen isegi lugenud segiti David Icke Matrixi lapsi ja kursis faktiga ,et kõrgklassi kuuluvad rahvakurnajad (nagu näiteks Ameerika presidendid ja Inglise ülikud) on tegelikult kujumuutmisvõimelised reptiloidid. Filmi vaadates tulid mul aga pigem silme ette ikkagi miskipärast Insmouthi kalainimesed. Beverly Hills on ju pealegi, nagu mainitud linngi, veekogu lähedal. Aga eks see seos tekkis ka peaasjalikult seetõttu kuna ma olen ikkagi suur Lovecrafti fänn. Väga hea oli minuarust just enamus filmi kestnud põneviku osa kui toimuva hakkava ja “seltskonna” kohta jagati vaid üksikuid vihjeid. Mina olin eelnevalt muidugi blogiposte lugedes lõpu suht suuresti endajaoks äraspoilinud ning eks nende liikuvate rindade jms vihjetega oleks asi ka peatselt selgeks saanud. Kuid üllatuseks ei kahandanud teadmised sugigi noore paranoilise mehe uurimisteekonna võlu. Leidsime Mardiga ,et juba ainuüksi horrorifilmile hästi sobiva sünge ja hämara õhustiku eest mida oli osatud luua võiks päris korralikult punkte anda kuid noh see lõpus olev gorefest ja pullimine oli ikka klass omaette. Olid need olevused nüüd reptiloidid või Cthulhu teenrid aga lõbutseda nad oskasid. Keskendudes kannibalistlikele - instenstimaigulistele perversustele ja orgiatele kus rutiin küll peale ei saa tulla. Alati võimalus ju pea ning perse ära vahetada või nibud talla alla kasvatada. Filmis on veel kirjutanud Ulmeguru, Trash ja Xipe. Ei suuda minagi jätta lisamata pilti "buttheadist" Hoiatav näide mida võivad kaasa tuua sajandeid kestvad sugulusabielud "Miks te mu selga katsute, härra porutsik?" "Rindu otsin, madam!" "Oh teid, nad on ju eespool..." "Sealt ma juba otsisin!" Väike pervert või vapper vandenõuteoreetik ? 8/10

Kommentaare ei ole: