reede, 27. juuni 2008

Tenacious D in The Pick of Destiny (2006)

Seda filmi kiitis mulle Blond juba varem ning näitas ka pisut humoorikat algust. Kuid eelarvamuste tõttu ameerika komöödiate suhtes ei julgenud ma lõpuni vaadata. Eile aga otsustas Ove ,et me peame Marty'ga selle ära nägema ning tõi filmi lubades ,et me ei kahetse. Võtsime siis pipamündiviina lahti, panime plaadi mängima ja ei kahetsenud tõepoolest. Mehed Jack Black ja Kyle Gass mängivad nagu ma võhik hiljem netis tuhnides üllatuseks avastasin iseendid ning ka bänd Tenacious D on neil päriselt olemas. Ülejäänud filmi fantaasiarikas lugu on (loodan) siiski väljamõeldis. Põhiline tegevus keerleb maagilise/saatanliku kitarrimängu hõlbustava vahendi otsingute ümber. Ei oskagi palju öelda. Tore komöödia kus paar jalaga perse nalja küll sekka juhtusid aga ei tapnud ja sain üsnagi korralikult naerda. Muusikaline pool oli samuti lahe, JB ja KG käigult improviseerimine meenutas kangest Ove sünnipäeva kus purjus Eddie lõi hitid: Öökloom, Elva ja Sprott. Filmi lõpupoole (kui viin otsas oli) laulsime juba Ove ja Marty'ga lugusid kaasa. Humoorikate tarot kaartide näitamine vahepeal oli ka hea idee. Lisainfot soovitan lugeda blogidest Fletchu ja filmsmusic. Minust tunduvalt erudeeritumad mehed nii Tenacious D kui Ameerika näitlejate osas. 7/10

2 kommentaari:

Soprano ütles ...

Jap, ma olin Tenacious D suur fänn juba enne filmi ning ootasin seda meeletult. Nüüd on nii debüütalbum kui ka selle filmi DVD ilusti riiulis olemas. DVD lisad rokivad nagu filmgi!

Metsavana ütles ...

Kuulasin isegi mitmeid lugusid sellest filmist veel üle.